Количка

Доставка

Цена и начин на доставка

Поръчаните стоки се изпращат чрез куриерска фирма  Еконт.  Можете да изберете доставка до офис или до врата. Доставката се изчислява автоматично от системата на Еконт. Цените за основните  куриерски услуги за стандартни пратки се определят от:

  • начина на доставка
  • теглото на пратката
  • размера на пратката

Можете да проверите колко ще ви струва доставката, като добавите желаните продукти в "количката" или на Тарифен Калкулатор, като въведете за подател гр. Русе. 

Безплатна доставка до офис на куриерска фирма Еконт за поръчки над 60 лв.

При доставка с наш транспорт, а не от куриер, ние си запазваме правото едностранно, без да информираме потребителя да удължаваме посочените срокове с до 7 дни. Стоките се доставят на получателите стандартно - на ръка срещу подпис, като по–големите пратки (по преценка на лицето извършващо доставката) се доставят до входа на сградата. Нашата цена е окончателна.


Срокове за доставка

Сроковете за доставка са 2-5 работни дни, освен ако не е посочено друго. Ако стоките са изчерпани към момента, ще Ви уведомим и ще бъдат доставени до 10 работни дни.


Такси за поръчка и доставка    

Не се начисляват допълнителни такси за избрани от вас продукти, показаните цени в сайта са крайни с включено ДДС, единственото което плащате е цената на избраната от вас стока и цената за доставка, ако не отговаря на условията за безплатна доставка.

 От 21.02.2019 г. въведена такса в размер на 3,30 лв. с ДДС за следните разпореждания:

  •  промяна на начина на доставка - с куриер на адрес, до офис на Еконт или чрез Еконтомат
  •  промяна на избрания адрес за доставка
  •  промяна на офис на Еконт или Еконтомат, от който сте избрали да бъде получена пратката
  •  промяна в данните на получателя - име / фирма, контактна информация, адрес

Таксата се прилага само ако:

  •  промяната е в рамките на същото населено място
  •  промяната е разпоредена след направен опит за доставка - получател е бил потърсен по телефон или на адрес
  •  офисът за доставка е различен от първоначално избрания

Кой ще плати за услугата:

Ако сте подател - Вие избирате дали да платите услугата или тя да е за сметка на получателя;

Ако сте получател и разпореждането е Ваше желание - таксата е автоматично за Ваша сметка. В този случай подателят ще бъде информиран по имейл.

За всички останали разпореждания са валидни настоящите условия по договора Ви. Можете да откриете опис за ползваните от Вас разпореждания във фактурите си или във Вашия e-Econt.


Наложен платеж / Пощенски паричен превод
  • Пратките се предават, само след като Получателят е заплатил посочената сума. Ако е позволена опцията Преглед (описана по-долу), Получателят може да прегледа съдържанието на пратката преди заплащането на сумата на Наложения платеж и предаването й.
  • При попълнено Разпореждане за връщане на отказана от Получател пратка стойността на услугата "Наложен платеж" отпада от дължимата куриерска услуга.
  • Преглед на пратка е възможност пратката да се прегледа от Получателя и той да плати Наложения платеж, само ако приеме стоката. Към услугата може да се добавят и допълнителни опции, които са независими една от друга. Опциите са :
    1. Тест - пратката може да се прегледа и тества от Получателя и да плати Наложения платеж, само ако приеме стоката.
    2. Избор - доставя се пратка, която съдържа няколко стоки (артикули). Получателят може да избере и приеме всички или само част от тях.
    3. Неприетите стоки (артикули) се връщат от Куриера, съгласно указанията за връщане на Подател.


Оттегляне от договор - връщане на стока

В съответствие с Закон No. 367/2000Coll., клиентът може да се оттегли от договора в рамките на 14 дни след получаването на стоките. Ако той реши да се оттегли от договора в рамките на този срок и е спазил по-долу посочените условия, продажната цена ще бъде възстановена:

Свържете се с нас на телефон 0700 800 20 за да договорим начин за връщане на парите и стоката;

Върнати стоки в рамките на тази гаранция трябва да бъдат опаковани в оригиналната опаковка, не трябва да бъдат използвани, нито повредени, трябва да бъдат напълно окомплектовани (включително и аксесоари, сертификат, гаранция, инструкции за употреба и т.н.) и трябва да бъдат изпратени заедно с копие от платежния документ;

Разходите, свързани с превоза на стоки до доставчика, ще бъдат възстановени на клиента, ако стоката е фабрично повредена или непълна (има липсващи компоненти);

Парите за стоките ще ви бъдат върнати чрез пощенски запис или чрез сума преведена по вашата сметка в рамките на 10 работни дни след физическото получаване на стоките;

В случай че някое от гореспоменатите условия не е изпълнено, ние няма да приемем оттегляне от договора с потребителя и стоките ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.


Инсталация и настройка на място при клиента

Монтажа и настройката на фитнес уреди, батути и др. са безплатни при покупка над 5000лв. Монтажът и настройката се извършват от професионален техник на място при клиента. Датата на монтажа и настройка, се договарят индивидуално с техника.

Ако клиентът изисква инсталация на продукт с цена под 5000лв. (фитнес уреди, батути, шведска стена, билярд и т.н.), монтажната цена се договаря допълнително и се изисква за домашни зали плюс транспортните такси (техника да стигне до вас). Можете да поръчате инсталация и настройка на избран от вас продукт от тук.


Искове и гаранция

ИСКОВЕ И ГАРАНЦИЯ, се удостоверяват само при представяне на документ за покупка: касова бележка, товарителница на куриер и гаранционна карта ( ако има такава )

Възможни искове ще се решават с клиента по индивидуални договорки при валидно върховенството на закона. Купувачът е длъжен да провери за дефекти, след като получи стоките. Ако бъдат открити такива дефекти, клиентът е длъжен незабавно да информира нашата компания. Ние не поемаме гаранция за дефекти, причинени от превозвача.

24 месеца гаранция за всички наши стоки, ако не е посочено друго. Гаранцията се отнася само до производствени дефекти.

Гаранция не се прилага за:

  • дефекти възникнали от обща употреба;
  • неправилна употреба на продукта;
  • неправилно съхранение.

Искова процедура:

  1. Информирате ни за вашия иск по телефона, чрез електронна поща или в писмен вид
  2. изпращате стоките, като регистрирана пратка (не наложен платеж) на нашия адрес.

За да подобрим функционалността на нашия сайт, използваме "бисквитки". Научете повече тук