facebook

В края на 1700 до началото на 1800, думата гимнастика се използва за означаване на физическо възпитание и развитие по-скоро, отколкото да описва конкретен спорт. Йохан Гутс Мутс, който понякога се нарича дядо на съвременната гимнастика, започнал ново движение за физическо възпитание за момчета и младежи в училищна възраст в Германия и публикува книга, озаглавена Гимнастика за младежи през 1793 година.

Той е построил на открито дървена рамка с височина 20 метра и окачени въжета за катерене.

Допълнително е включил дървена стълба, използвана за изкачване до върха, когато е необходимо. Можете да си представите, че някои от младежите са изпълнявали упражнения по стълбата, различни от просто изкачване. Тази рамка+стълба се явявала предшественик на шведската стена.

Фредерик Лудвиг Ян, по-млад съвременник на Йохан Гутс Мутс, знаел, че силни, здрави млади мъже са необходими за благосъстоянието на родната му Прусия. Той копира дървената рамка за катерене на Гутс Мутс и долавя стълбата като неразделна част от рамката.

Едновременно с Гутс Мутс и Лудвиг Ян, Пер Хенрик Линг, шведски учен и спортист, започнал да въвежда физическо образование за младежите в страната си. Линг, който страда от артрит, вземал уроци по фехтовка. След време забелязал, че физическото натоварване имало положителен ефект върху здравето му. Това предизвикало интерес към терапевтичните ефекти от упражненията и той става студент по анатомия и физиология. Линг счита, че физическите упражнения трябва да се основават на законите на човешката система и трябва да влияят и на двете: тяло и ум. В началото на 18-ти век, когато Наполеон станал заплаха за Швеция, шведският крал подкрепил Линг и идеята за създаване на институт за физическо обучение като един от методите за изграждането на военната сила на нацията. Линг стартирал Кралския централен институт по гимнастика, където развивал гимнастика до изкуство, което станало известно като Шведската система. Линг разделя гимнастиката на четири категории: педагогическа, военна, медицинска и естетическа.

След смъртта на Линг през 1838 г. неговият син Ялмар Линг продължил делото на баща си, благодарение на който шведската гимнастика и шведската стена стават популярни по целия свят.

Шведските стени до ден днешен са един от елементите на гимнастическите салони по училища, детски градини, детски площадки и фитнес клубове. Децата от ранна възраст научават, че физическата подготовка е важна. Понастоящем шведската стена е незаменим помощник в света на спорта и здравето дори в домашни условия.

Шведската стена е незаменим помощник при трениране на малки деца, като средство за укрепване на мускулите и гръбначния стълб. Нашата цел е да придлагаме шведски стени на достъпни цени.

Търсите шведска стена, която ще ви позволи да тренирате много упражнения, няма да заема много място и най-важното, ще бъде произведена от дълготрайни и висококачествени материали? Ако е така, ние се радваме, че намерихте нашето предложение шведски стени за любители и професионалисти.

Шведските стени се предлагат и в комплект с лежанки, пейки, лостове за набиране, лостове за изтегляне, експандери, въжета. Тренировъчното оборудване е много функционално и ще докаже своята здравина дори и в професионалните спортни зали, фитнес и рехабилитационни центрове.

Шведските стени са полезни инструменти за трениране на различни упражнения за ставите и мускулите. По-специално, те са полезни при трениране на превантивни и терапевтични упражнения срещу болки в гърба.

Съвременната шведска стена е с елегантен дизайн и е стабилна. Широката гама от възможности за упражнения я определят като мултифункционален гимнастически уред. Преди всичко, шведската стена спестява пространство. Шведските стени, които предлагаме са произведени от дърво и метал.

Тренировката със шведска стена е особено ефективна. Тя изгражда и повишава физическата сила, координацията и подвижността.